Dieetwijzer

Afvallen met een dieet

Tegenwoordig zijn er zo ontzettend veel diëten dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Wat is er nu allemaal op de markt? En wat is precies het verschil tussen al deze diëten? Wat zijn voor- en nadelen en wat voor ervaringen hebben mensen met de verschillende diëten? Deze dingen zullen in de volgende berichten aan bod komen. Voor de overzichtelijkheid zijn de diëten verdeeld in vier categorieën: maaltijdvervangers, diëten om de eetgewoontes te veranderen eiwitdiëten en koolhydraatarme diëten. Op elke onderwerp word er verder op in gegaan door alle verschillende dieetprogramma’s te benoemen en uit te leggen. Deze dieetprogramma’s zijn ook gemaakt door verschillende instanties die succesvol mensen kunnen helpen bij het afvallen.

Stichting-gezondheid-natuurbos

En laat je inspireren!

Op een leuke, interactieve manier komen o.a. de volgende thema’s aan bod: voeding, beweging, dieetvormen en afslankcoaching.

Het doel hiervan is je aan het denken te zetten over welke manier van afvallen bij je past. Er zijn namelijk erg veel verschillende manieren van afvallen. Er zijn onnoembaar veel verschillende soorten diëten, je kan je richten op sporten, je kan calorieën tellen, je kan koolhydraten tellen, je kan externe hulp zoeken. Op het internet zijn zelfs al ontelbaar veel tips voor afvallen te vinden. Iedereen zegt wat anders, iedereen beweert wat anders en iedereen doet wat anders.

Stichting-gezondheid-praten

Wat de sleutel is tot slim afvallen, is een gehele eigen aanpak samenstellen die bij jou past. Wij willen samen met jou een oplossing vinden voor het bereiken van je ideale streefgewicht. De berichten bestaan uit leuke doe-opdrachten, weetjes, feitjes en tips met betrekking tot slim afvallen. Lees dus de bijhorende berichten en wie weet vind jij eindelijk het dieet waarmee je genotvol kunt afvallen! Alles is mogelijk, alleen de wil om af te vallen is aan jou.

Stichting-gezondheid-wil

Afvallen met de dieetwijzer?

Nu je weet wat de dieetwijzer over het algemeen inhoud en je bent er ook van overtuigd dat je per direct wil afvallen. Dan kan er op dit moment er iets aan gedaan worden! Zoals je las zijn er heel veel wegen in de dieetwijzer van Stichting Gezondheid. Kies daarom dan nu een weg voor jouw proces in het afvallen. Was het niet de juist weg? Geen probleem, dan stap je gewoon over op een ander categorie met daarbij het programma. Om je aan te moedigen naar de overschakeling op de dieetwijzer, geven wij hieronder de 4 categorieën weer waarin de dieetwijzer is opgedeeld. Daarop verder kun je een programma kiezen dat van toepassing op jou is. Wij wensen jou een gezond succes!
________________________________________________________________

>>Maaltijdvervangers<<
>>Eetgewoontes verandering<<
>>Eiwitdiëten<<
>>Koolhydraatarme diëten<<

________________________________________________________________

Deze informatie van het dieetprogramma is tot stand gekomen door ons werkboek. Werkboeken zijn verkrijgbaar wanneer je een aankoop doet op onze site. Bij een aankoop van een van onze gezondheid Dvd’s ontvang je de werkboek als bonusmateriaal. Bestel jouw Dvd afvallen dus nu in onze webshop en daarbij help je niet jezelf maar tegelijkertijd ook heel Nederland. Bedankt voor jouw bijdrage!

→Online Dvd afvallen←
→Fysieke Dvd afvallen←

Author: Frence Pinxteren

Dit bericht is geplaatst in afslanken, afvallen, Algemeen, blog, Dieet, dieetprogramma, dieetwijzer, eetgewoontes verandering, eiwitdiëten, Gezondheid, koolhydraatarme diëten, maaltijdvervangers, Overgewicht, Product, werkboek met de tags , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark de permalink.