Afvallen

Nederland wordt steeds dikker, dit kunnen we voorkomen.

In Nederland is gewichtstoename al dertig jaar een groeiend probleem. Niet alleen bij volwassenen, maar ook bij kinderen vanaf 4 jaar. Bij volwassenen en mannen met een leeftijd vanaf 40 jaar heeft meer dan de helft een overgewicht. En 41% van de totale Nederlandse bevolking lijdt aan matig of ernstig overgewicht.

Is overgewicht echt zo ongezond?
Ja, het is heel ongezond en kan zelfs leiden tot ziekte! Je wil natuurlijk niet het slachtoffer worden van diabetes. In deze videotraining hebben wij alle gevolgen en oorzaken op een rijtje gezet, zodat je tijdig maatregelen kan nemen.

Bereken jouw vetpercentage.
Met handige formules is het mogelijk om je lichaamsvorm, lichaamsvet en hoeveel liter water je dagelijks nodig hebt berekenen. Dankzij de Body Mass Index meter bereken je gemakkelijk het vetpercentage van jouw lichaam. Het resultaat wijst uit of je overgewicht hebt.

Is een coach te duur voor je?
Heb je ook al alle diëten geprobeerd? En lukt het maar niet om af te vallen? Geef jezelf dan eens een kans en word coach van jezelf. Dit is de perfecte manier voor jou om af te vallen zonder geld uit te geven.

Help jezelf met jouw afslanktraject.
Overgewicht neemt toe in Nederland. Deze videotraining geeft niet alleen informatie over afvallen, maar ook over gezondheid, overgewicht, sporten en bewegen. Alles wordt in kaart gebracht zodat je weet waar je aan toe bent en hoe jij de juiste maatregelen kan nemen om succes te bereiken.

Waarom zou u deze cursus kopen?
Onze tekstschrijvers hebben de beste boeken over afvallen gelezen. Hieruit zijn de beste tips gehaald. Deze informatie wordt aangevuld met praktijkervaring van coaches.
Hierdoor ontstaat een zeer goede cursus over afvallen. Onze editors zijn vervolgens gemiddeld 2 maanden per uur video bezig om dit deze informatie ook mooi te presenteren.
De videotraining over Afvallen is hierdoor uniek in Nederland en Belgie!

• Prachtige en duidelijke video’s
  • Snel resultaat
  • Makkelijk vol te houden
  • Geen dure coaching kosten
  • Een evenwichtig voedingspatroon om op gewicht te blijven
  • Een blijvend gewichtsverlies
  • Het is het de meest complete methode
  • Het is volledig onafhankelijk van enig productverkoop
  • Veel praktijktips
  • Het is uitgebracht door experts in de gezondheidsbranche
  • Makkelijk online bestellen via de webshop
  • Prachtig werkboek van meer dan 100 pagina’s
  • Onafhankelijk boek van meest gebruikte afslankmethhodes
  • Yoga video’s als bonus
  • Extra video van meer dan een uur met een cursus over afvallen gemaakt samen met Fontys Psychologie
  • Veel extra Engelse ebooks als bonus
  • Velen gingen u voor, en met succes!

Wat komt er in de cursus aan bod?

De totale cursus heeft een duur van ruim 2 uur en bestaat uit 14 inhoudelijke hoofdstukken namelijk:

01 Introductie
02 Ons Lichaam en een gezond gewicht
03 Lichaamsbouw en gewicht
04 Ons lichaam en energie
05 Bewegen en gewicht
06 Introductie voedingsstoffen
07 Voedingsstoffen in ons eten
08 Voedingstips drank en snacks
09 Voedingstips hoofdmaaltijden
10 Dieten en het jojo effect
11 Praktijkgerichte dieetmethode
12 Afvallen in de praktijk
13 Coaching en afvallen
14 Tips op een rij
15 Credits

Hieronder vindt u een voorbeeld video van de cursus om u een indruk te geven van hoe de cursus is opgebouwd en hoe u aan de hand wordt meegenomen op weg naar een betere gezondheid.

Cursus Afvallen 05 Bewegen en gewicht

Bonusmateriaal

met een waarde van ± €399,-

Naast het werkboek zijn er nog meer bonusmaterialen die bij het cursusmateriaal behoren.
Wij geven u bij de cursus verscheidende E-boeks mee met daarin handige tips en weetjes die u het afvallen gemakkelijker moeten maken.
Daarnaast geven wij u ter ondersteuning aan het afvallen 70 yoga oefeningen die u worden voorgedaan op film en een ruim 1 uur durende workshop ter aanvulling op de cursus afvallen!
De genoemde bonusmaterialen zijn:

Werkboek Afvallen

Dit is het werkboek dat hoort bij de cursus Afvallen. De theorie over Afvallen komt hoofdzakelijk bij de cursus aan de orde. De in de cursus gepresenteerde informatie kun je goed gebruiken om de oefeningen in dit werkboek te kunnen doen. Het is echter ook mogelijk om alleen met dit werkboek aan de slag te gaan.

Taal: Nederlands Pagina’s: 103 Type: PDF

Werkboek Afvallen 2 Dieetwijzer

Tegenwoordig zijn er zo ontzettend veel diëten dat u door de bomen het bos niet meer ziet. Wat is er nu allemaal op de markt? En wat is precies het verschil tussen al deze diëten? Wat zijn voor- en nadelen en wat voor ervaringen hebben mensen met de verschillende diëten? Deze dingen zullen in dit boek aan bod komen.

Taal: Nederlands Pagina’s: 28 Type: PDF

Workshop Afvallen

Op een leuke, interactieve manier komen o.a. de volgende thema’s aan bod: voeding, beweging, dieetvormen en afslankcoaching.
Het doel hiervan is je aan het denken te zetten over welke manier van afvallen bij je past. Er zijn namelijk erg veel verschillende manieren van afvallen.

Taal: Nederlands Duur: 65min Type: Video

Yoga Workshop

Middels 70 video’s wordt u wegwijs gemaakt in verschillende Yoga posities. Op deze manier helpt dit u om meer te bewegen en de juiste balans te vinden. Ga direct aan de slag en bekijk hoe u de bewegingen maakt op weg naar uw juiste gewicht.

Taal: Engels Duur: 60min Type: Video

Afvallen d.m.v Yoga

Yoga is niet alleen goed voor het verbranding van kilo’s maar ook om tot rust te komen.
Leer met dit E-boek hoe je zowel je fysieke als mentale aspecten kunt verbeteren.

Taal: Engels Pagina’s: 37 Type: PDF

Afvallen d.m.v doelstellingen

Bij dit werkboek krijgt u een E-boek die gaat over het opstellen van doelen tijdens het afvallen. Er wordt met name uitgelegd met wat, hoe, en waarom het zo belanrijk is om doelen voor jezelf op te stellen tijdens het afvallen.?U kunt deze E-boek combineren met de andere voor een nog beter resultaat!

Taal: Engels Pagina’s: 34 Type: PDF

Afvallen d.m.v Calorie Verbranding

In deze eBoek vind u nog meer informatie en tips over de voordelen van het afvallen via calorieverbranding. Hierin leert men bijvoorbeeld dat een dieet volgen onnodig is, en genoeg slapen bijvoorbeeld juist wel van belang is. Aarzel niet een maak gebruik van deze handige bonus.

Taal: Engels Pagina’s: 10 Type: PDF

Afvallen d.m.v baby voeding

Iedereen zou wel zo’n perfect modellen lichaam willen hebben. We willen er niet alleen fit uitzien voor ons zelf maar ook voor de buitenwereld. Dit boek met de titel “How to Lose Weight With Baby Food Diet”, leert u om het lichaam te krijgen waar u altijd van heeft gedroomd.

Taal: Engels Pagina’s: 33 Type: PDF

DVD’s Bestellen