Beginnen met maaltijd vervangers

Wat zijn maaltijd vervangers?

Maaltijd vervangers, is zoals het woord al beschrijft, een alternatief voor een maaltijd. Deze bevatten (vaak) alle voedingstoffen die men nodig heeft, mits de maaltijdvervanger goed gebruikt. Dit verschilt per merk, en het is vaak voor mensen die ermee willen beginnen lastig om te bepalen welke maaltijdvervanger het beste aansluit op hun leeftsijl.

Cambridge, modifast, noem maar op…

In de slideshare presentatie van Stichting Gezondheid kan je een kijkje nemen in het werkboek dat als bonusmateriaal wordt aangeleverd bij de DVD cursus over afvallen. In de presentatie wordt kort de merken cambridge en modifast bekeken. De voor- en nadelen worden besproken en ook worden er recensies getoond van gebruikers van dit merk maaltijd vervangers. Voor mensen is dit zeker een aanrader om deze informatie te bekijken, zodat je kan inzien wat bij jou past en dus meer garantie biedt op succesvol afvallen
Hieronder kan je de presentatie bekijken!

Author: leroy

Dit bericht is geplaatst in Afvaltips, Atkins dieet, blog, Cambridge Dieet, Dieet, Modifast, Product, Weight watchers met de tags , , , , , , . Bookmark de permalink.