Gastblogger

stichting-gezondheid-nederland-bloggers-gezocht

Heb jij kennis of ervaringen op het gebied van gezondheid in de breedste zin van het woord? En vind je het leuk daarover te schrijven? Sluit  dan aan bij de gastbloggers van Stichting Gezondheid! Samen gaan we ervoor zorgen dat iedereen in staat is zorg te dragen voor zijn/haar eigen gezondheid.

Wij bieden jou de ruimte om op onze website blogs te schrijven over diverse gezondheidsthema’s. Met jouw persoonlijk profiel kun je jouw eigen gezicht koppelen aan de blog, hierdoor kunnen lezers zien wie de blog geschreven heeft. Helaas kunnen wij geen financiële vergoedingen uitdelen aan gastbloggers, maar we bieden je wel de mogelijk om via het persoonlijke profiel door te verwijzen naar eventuele eigen website(s).

Wij hopen dat onze gastbloggers 1 a 2 keer per maand een blog voor ons schrijven. De thema’s mogen zelf bepaald worden, mits dit valt binnen het gebied van gezondheid. Omdat we graag laagdrempelige informatie willen aanbieden zal de schrijfstijl eenvoudig moeten zijn. Vaktaal en dergelijke moet om deze reden zoveel mogelijk worden vermeden. Indien jij werkt met een eigen site, kan het wederzijds voordelig zijn elkaars website te vermelden. Met deze wisselwerking hopen wij dat mensen op een wat uitgebreidere en toch eenvoudige wijze op de hoogte gebracht kunnen worden van gezondheidsinformatie.

Eenmalige actie om te starten
Wil jij ons team versterken? Wij gebruiken hiervoor het programma Gravatar. Hiermee kan je GRATIS en makkelijk jouw persoonlijke profiel aan meerdere websites koppelen. Gravatar is een handige tool om jouw profiel te koppelen aan meerdere blog sites. Hierdoor hoef je niet voor elke site een profiel aan te maken een een foto te uploaden. Gravatar regelt dit voor jou, mits jij toestemming verleend aan de website. Hieronder staat stapsgewijs beschreven hoe jij één van onze gastbloggers kan worden:

–          Meld je hier aan op gravatar

–          Maak een account aan. Plaats hierin je foto (logo) en een omschrijving van jezelf (of je bedrijf).

–          Laat ons weten dat je interesse hebt door een mail te sturen naar                                   stefan@stichtinggezondheid.nl en/of manuel@stichtinggezondheid.nl
Vermeld in de mail het e-adres waarmee je het Gravator account hebt aangemaakt.
Hierna kun je stukjes schrijven en naar ons mailen. Wij posten het bericht onder jouw naam en sturen de link met het bericht terug. Deze kun je dan zelf op je social media promoten.

Voordelen:

• Je kunt op je cv zeggen dat je werkzaam bent voor Stichting Gezondheid
  • Je kunt de pagina met een overzicht van al je posten doorsturen naar potentiële werkgevers of je vrienden.
  • Je kunt namens de stichting informatie opvragen bij gezondheidsinstellingen en deze ingang gebruiken.
  • Je helpt hiermee de mensen om gezonder te leven

Je posten worden ook doorgezet naar Facebook en Twitter. Wij beschikken over een grote database aan foto’s die je kunt gebruiken om de post aantrekkelijker te maken.

Heb je verdere vragen/opmerkingen of wil je gelijk laten weten dat je interesse hebt, stuur dan een bericht naar stefan@stichtinggezondheid.nl en/of manuel@stichtinggezondheid.nl ,  waarna wij contact met jou zullen opnemen.

Wij hopen dat wij je snel mogen toevoegen aan het team van onze bloggers!