Gezocht vrijwilliger of stagiaire: Tekstschrijver Gezondheidstraining

Gezocht vrijwilliger of stagiaire tekstschrijver gezondheidstraining

Functieomschrijving

Wij zoeken een stagiaire  (MBO/HBO/Universitair) of vrijwilliger die graag werkervaring wil opdoen als tekstschrijver.
Stichting Gezondheid Nederland ontwikkelt trainingsboeken en –video’s over verschillende gezondheidsonderwerpen. Zolang het betrekking heeft tot gezondheid, zijn voor ons alle onderwerpen interessant. Misschien heb je zelf een onderwerp wat je zeer interessant vindt en waar je je verder in wil verdiepen. Mocht dat niet het geval zijn dan hebben  wij  altijd nog onderwerpen liggen waar je mee aan de slag kunt. Aan jou de taak om een trainingsboekje en/-of teksten voor een video te schrijven.
Naast de trainingen hebben wij ook een eigen blog  waarop je alles m.b.t. gezondheid mag posten onder je eigen naam.

In overleg bepalen we het onderwerp, het aantal uur en op welke manier je iets kan betekenen voor de stichting.

Functie-eisen

• Je hebt affiniteit met gezondheid
  • Je kan prima zelfstandig werken
  • Je bent een goede tekstschrijver
  • Je bent gemotiveerd en enthousiast om een bijdrage te leveren aan Stichting Gezondheid
  • Eigen initiatief wordt gewaardeerd!

Bedrijfsprofiel

Wie zijn wij?

Om goed te kunnen zorgen voor jezelf, je partner en je kinderen is het belangrijk dat je betrouwbare en goede informatie krijgt. Hiervoor ben je bij Stichting Gezondheid Nederland aan het juiste adres.

Wij helpen je deze informatie te verkrijgen, voornamelijk door het maken van trainingsvideo’s met zelfhulpprogramma’s. Hiermee kan jij op een kostenvriendelijke manier werken aan jouw gezondheid en de gezondheid van je gezin. De video’s komen tot stand met ervaringsdeskundigen en experts, en zijn laagdrempelig om te volgen.
Hoe doen wij dit?

Stichting Gezondheid Nederland draait op vrijwilligers. Er staat niemand op de loonlijst. Er worden kosten gemaakt voor de vervaardiging, productie en distributie van de video’s. Deze kosten vangen we op met donaties en opbrengsten uit de verkoop van video’s. De experts werken kosteloos mee. We zetten onze ambassadeurs in om de video’s  te promoten.

Zie jij het ook zitten om ambassadeur van ons te worden en ons te steunen? Je bent van harte welkom! Kijk op de pagina www.stichtinggezondheid.nl wat jij kan doen om te helpen.

Wat bieden wij?

Een leuke leer- werkomgeving om ervaring op te doen. Je wordt goed begeleid en werkt aan je cv, je naam wordt namelijk altijd vermeld bij je werk. Ook doe je kennis op over allerlei gezondheidsonderwerpen.

Heb je interesse?

Heb je interesse om voor Stichting Gezondheid Nederland aan de slag te gaan dan ontvangen wij graag je motivatiebrief + cv. Als je beschikt over een portfolio stuur deze dan mee!