Gezocht vrijwilliger of stagiaire: voice over / presentatrice

Gezocht vrijwilliger of stagiaire voice over of presentatrice

Functieomschrijving

Stichting Gezondheid maakt trainingen. Deze trainingen (Powerpoints) moeten ingesproken worden.Je hebt een mooie stem en spreekt de trainingen in het Nederlands en/of Engels in.

We zoeken tevens een mannelijke of vrouwelijke presentator / presentatrice. Hierbij sta je voor een green screen en presenteer je de teksten van de cursus.

Functie-eisen

• Mooie stem/ duidelijke stem
  • Goede mondelinge beheersing Nederlandse en/of Engelse taal
  • Je ziet er representatief uit (presentatrice)
  • Ervaring als presentatrice is een pre

Bedrijfsprofiel

Wie zijn wij?

Om goed te kunnen zorgen voor jezelf, je partner en je kinderen is het belangrijk dat je betrouwbare en goede informatie krijgt. Hiervoor ben je bij Stichting Gezondheid Nederland aan het juiste adres.

Wij helpen je deze informatie te verkrijgen, voornamelijk door het maken van trainingsvideo’s met zelfhulpprogramma’s. Hiermee kan jij op een kostenvriendelijke manier werken aan jouw gezondheid en de gezondheid van je gezin. De video’s komen tot stand met ervaringsdeskundigen en experts, en zijn laagdrempelig om te volgen.
Hoe doen wij dit?

Stichting Gezondheid Nederland draait op vrijwilligers. Er staat niemand op de loonlijst. Er worden kosten gemaakt voor de vervaardiging, productie en distributie van de video’s. Deze kosten vangen we op met donaties en opbrengsten uit de verkoop van video’s. De experts werken kosteloos mee. We zetten onze ambassadeurs in om de video’s  te promoten.

Wat bieden wij?

Een leuke leer- werkomgeving om ervaring op te doen. Je wordt goed begeleid en werkt aan je cv, je naam wordt namelijk altijd vermeld bij je werk. Ook doe je kennis op over allerlei gezondheidsonderwerpen.

Heb je interesse?

Heb je interesse om voor Stichting Gezondheid Nederland aan de slag te gaan dan ontvangen wij graag je motivatiebrief + cv. Als je beschikt over een portfolio stuur deze dan mee!