GezondheidsExpert cursus bevestiging

Beste,

Welkom als bij de gezondheidstraining van Stichting Gezondheid Nederland in samenwerking met 123 psychologie.nl

Hartelijk dank voor het aanmelden bij de cursus over gezondheid in 5 weken. Uw inschrijving is succesvol verzonden. Uw controlecode zal worden gecontroleerd. Na goedkeuring ontvangt u op werkdagen binnen 48 uur uw inloggegevens en zal de cursus van start gaan. Hiervoor ontvangt u van ons een aparte email met het desbetreffende “huiswerk” van week 1. Vervolgens zult u de komende 3 weken een email ontvangen met het desbetreffende “huiswerk” van die week.

Aan het eind van deze weken krijgt u de mogelijkheid om examen aan te vragen en zo uw diploma te behalen. U dient binnen 6 maanden na het afsluiten van cursus het examen aan te vragen.

Uit ervaring is gebleken dat bij hotmail en gmail adressen, de inloggegevens soms per ongeluk in de spambox terecht komen. Houd deze de komende 48 ook in de gaten.

Tijdens deze cursus krijgt u veel online lesmateriaal te zien. Daarnaast bestaat de cursus uit werkboeken in PDF formaat. Verder krijg u mooi bonusmateriaal, dat niet bij de lesstof zit maar wel nuttig is om veel te leren. U krijgt iedere week duidelijke instructies wat u die week kunt doen.

Even geen tijd? Geen probleem. Het lesmateriaal blijft 6 maanden beschikbaar.

Met vriendelijke groet,
Stephan Rooijackers,