• Wilt u extra opbrengsten genereren?
  • Wilt u nieuwe klanten genereren?

Bekijk dan nu ons parterprogramma!

Partnerprofiel
IMNL is op zoek naar een langdurige samenwerking met onderstaande partijen:

• B2C-ondernemingen
  • B2B-ondernemingen
  • Brancheorganisaties die leden willen ondersteunen bij bepaalde gezondheidsklachten

Inhoud samenwerking
De wederpartij gaat de Gezondheid Academy aanbieden aan haar klanten / leden. U kunt zowel de fysieke gezondheid DVD’s als de online trainingen promoten.
De verdeelsleutel hierbij kan globaal twee vormen aannemen:

• Alle video’s zijn beschikbaar voor op uw eigen website op basis van 50-50 provisie indien u ze betaald aanbiedt. Per gegenereerde lead ontvangt de wederpartij 50% van de opbrengsten.
  • Alle video’s zijn beschikbaar voor op uw eigen website onder licentie indien u ze kosteloos aanbiedt. IMNL ontvangt van de wederpartij een maandelijkse vergoeding waarmee de wederpartij het gebruik van de Gezondheid Academy afkoopt voor haar klant / leden.

Voorbeeld
Zorgverzekeraars die hun zorgkosten willen verminderen
Psychologen die klanten willen genereren en extra service willen leveren
Gezondheidsinstelling die eens wat anders willen bieden dan alleen een nieuwsbrief

Maatwerk
Het is tevens mogelijk om slechts 1 video te promoten. Bij grotere aantallen is het mogelijk de trainingen onder uw eigen naam uit te brengen en uw logo kan in de trainingen verwerkt worden. Neem contact op voor de losse prijzen van de trainingen. Alle video’s kunnen naar wens worden aangepast. Geef aan ons door wat u wilt veranderen en we sturen u daarvoor een offerte.

Promotiemateriaal
Wij ondersteunen onze partner met promotiemateriaal bestaande uit:

• Artikelen
  • Banners
  • Promotiefilm
  • Het gezondheidsjournaal. Deze verschijnt binnenkort en mag u op uw website plaatsen.

Contact
Wilt u uw klanten iets extra’s aanbieden tegen aantrekkelijke tarieven en daar extra opbrengsten uit genereren? Neem dan nu contact met ons op via ons telefoonnummer 040-8440000 of via het onderstaande contactformulier.