Gespreksvaardigheden

Duur training:  1 uur video + werkboek
Prijs: 99,00 inclusief examen en certificaat.
Tijd om de cursus te kunnen inzien: 6 maanden
Alle trainingen zijn in het Nederlands
De trainingen komen met bonusmateriaal.

Promotievideo: https://youtu.be/OVG_GtCgC_g

Waarom?

• Leer hoe je beter bent in gespreksvaardigheden
  • Doe je examen? Goed voor op je CV
  • Cursus is in het Nederlands
  • Online cursus dus studietijd zelf in te delen
  • Duidelijke begeleiding
  • De docent (Stephan Rooijackers) is erkend door de overheid met een Centraal Register Kort Beroepsonderwijs inschrijving
  • Optioneel: examen en certificaat
  • Stichting Gezondheid is een non-profit organisatie die mensen helpt gezonder te leven

Gespreksvaardigheden voor Leidinggevenden

Goede communicatieve vaardigheden, een vereiste eigenschap die we in bijna elke vacature wel beschreven terugvinden en waar we allemaal over beweren te beschikken in onze sollicitatiebrieven. Maar wat zijn goede communicatieve vaardigheden eigenlijk? Waarom is het zo belangrijk om over goede communicatieve vaardigheden te beschikken op het werk? En zijn we echt zo communicatief vaardig als we denken?

Deze zelfinstructietraining is gericht aan leidinggevenden die graag hun communicatieve vaardigheden op het werk willen versterken en doelgerichte gesprekken willen leren voeren met hun werknemers. Tijdens de training ga je onder andere meer leren over de basistheorieën over communicatie en leiderschap, de verschillende gesprekstechnieken en hoe je deze kunt toepassen op de werkvloer in verschillende situaties.

Goed met elkaar communiceren op het werk is de sleutel voor effectief leiderschap en een succesvolle samenwerking. Na het volgen van deze training zul je merken dat de werksfeer, de efficiëntie en de effectiviteit op het werk kunnen verbeteren. Dit zal positieve gevolgen hebben voor jezelf, de organisatie, en je werknemers.

De onderwerpen die tijdens deze training aan bod zullen komen, zijn:

1. De voordelen van goede gespreksvaardigheden in een leidinggevende functie
  2. Wat je moet weten over communicatie