Examen

Bij deze videotraining hoort een examen. Een examen is optioneel. Het examen is bedoeld voor personen die hun kennis willen testen of een certificaat willen halen en daarmee hun kans op de arbeidsmarkt te vergroten. Tevens kan iedereen die nu werkzaam is in de gezondheidssector hun actuele kennis testen.

De uitslag wordt niet openbaar gemaakt. Het examen is online en bestaat uit meer keuze vragen. Indien je slaagt krijg je een certificaat uitgegeven door Stichting Gezondheid Nederland thuis gestuurd. Het examen is opgesteld door Stephan Rooijackers, erkend docent van het SKB CRKBO. Mede hierdoor is de cursus met examen vrijgesteld van BTW.

Wat hoort er tot de stof?
Naast de video’s hoort ook het werkboek tot de examenstof. De nadruk (circa 80%) van de vragen zal liggen op de trainingsvideo’s.
In sommige gevallen zijn ook aanvullende video onderdeel bij de stof. Dit staat duidelijk aangegeven bij de bonussen en bij mailinstructies.

Hoe werkt het?
Bestel een examencertificaat. Je krijgt dan de examenvragen toegestuurd.

En wat als ik zak?
Indien je zakt krijg je een week later een herkansing. En dat meerdere malen.

Start nu!

Succes met je examen!