Vrijwilligers gezocht voor editing & design gezondheidstrainingen

Editors en designers gezocht

Functieomschrijving

Wij zoeken een student/vrijwilliger die op zoek is naar een meeloopstage of ons wil helpen.
Stichting Gezondheid Nederland ontwikkelt trainingsboeken/ebooks en –video’s over verschillende gezondheidsonderwerpen. Aan jou de taak om bijvoorbeeld: trainingsboekje te designen,  video’s te editen en cursussen vorm te geven.

In overleg bepalen we het aantal uren en de concrete invulling van je stage of bijdrage als vrijwilliger.

Wat bieden wij?
Een leuke leer- werkomgeving om ervaring op te doen. Je wordt goed begeleid en werkt aan je cv, je naam wordt namelijk altijd vermeld bij je werk. Ook doe je kennis op over allerlei gezondheidsonderwerpen.
Wij bieden je trainingsmogelijkheden met erkend certificaat.

Functie-eisen

• Je volgt een HBO opleiding en bent op zoek naar een meeloopstage
  • Je kan prima zelfstandig werken
  • Je hebt ruime ervaring met de programma’s: Powerpoint, Indesign of Photoshop. Je krijgt de gelegenheid deze trainingen op onze kosten te doen. Dit met erkend certificaat.
  • Je bent gemotiveerd en enthousiast om een bijdrage te leveren aan Stichting Gezondheid
  • Eigen initiatief wordt gewaardeerd!

Bedrijfsprofiel

Wie zijn wij?

Om goed te kunnen zorgen voor jezelf, je partner en je kinderen is het belangrijk dat je betrouwbare en goede informatie krijgt. Hiervoor ben je bij Stichting Gezondheid Nederland aan het juiste adres.

Wij helpen je deze informatie te verkrijgen, voornamelijk door het maken van trainingsvideo’s met zelfhulpprogramma’s. Hiermee kan jij op een kostenvriendelijke manier werken aan jouw gezondheid en de gezondheid van je gezin. De video’s komen tot stand met ervaringsdeskundigen en experts, en zijn laagdrempelig om te volgen.
Hoe doen wij dit?

Stichting Gezondheid Nederland draait op vrijwilligers. Er staat niemand op de loonlijst. Er worden kosten gemaakt voor de vervaardiging, productie en distributie van de video’s. Deze kosten vangen we op met donaties en opbrengsten uit de verkoop van video’s. De experts werken kosteloos mee. We zetten onze ambassadeurs in om de video’s  te promoten.

Wat bieden wij?

Wij bieden je trainingsmogelijkheden met erkend certificaat.

Heb je interesse?

Heb je interesse om voor Stichting Gezondheid Nederland aan de slag te gaan dan ontvangen wij graag je motivatiebrief + cv naar emailadres info@stichtinggezondheid.nl. Als je beschikt over een portfolio stuur deze dan mee!

Zie jij het ook zitten om ambassadeur van ons te worden en ons te steunen? Je bent van harte welkom! Kijk op de pagina http://www.stichtinggezondheid.nl wat jij kan doen om te helpen.