Werkgevers

businessman walking

Slimme bedrijven investeren in persoonlijk

ontwikkeling en gezondheid

Stichting Gezondheid is uw partner als het gaat om E-learning op het gebied van Gezondheid en Persoonlijke Ontwikkeling. Wij zijn Nederlands eerste E-learning provider. Zo kunt u complete trainingen met broncode afnemen en onder uw eigen naam op uw website plaatsen. U mag alles aanpassen. U kunt ook alle trainingen voor al uw werknemers beschikbaar stellen op ons platform. We kunnen ook bestaande trainingen aanpassen of een training op maat maken. Daarnaast helpen wij u met stimuleringsprogramma’s zodat werknemers de trainingen ook gaan volgen en u hier financieel snel beter van wordt.

Overzicht van de meest gestelde vragen:

1. Hoeveel geld kan ik verdienen met Stichting Gezondheid? Reken dit uit met deze interactieve video.

2. Hoe goed bent u nu al bezig met gezondheid? Doe de test. Wat is uw cijfer?

3. Wat betaalt u voor 1 werknemer die alle trainingen krijgt? Wist u dat we een 100% niet tevreden geld terug garantie kennen? Lees meer..

4. Waar vind ik wetenschappelijk bewijs dat jullie trainingen werken?

5. Wanneer moet ik E-learning inzetten en wanneer een workshop of 1 op 1 coaching?

6. Waarom gaan werkgevers graag in zee met Stichting Gezondheid Nederland?

7. Waar vind ik cijfers van erkende instanties met bewijzen dat investeren in gezonde werknemers loont?

8. Hoe kunt u het beste burn-out voorkomen bij uw werknemers?

9. Hoe zorg ik voor gezondere werknemers?

10. Veel grootte bedrijven hebben al een gezondheidsplatform. Hoe kan Stichting Gezondheid helpen met extra trainingen op uw eigen platform?

11. Waarom moet ik jaren salaris doorbetalen bij einde dienstverband zieke werknemer?

12. Welke cursussen kan ik aanschaffen of medewerkers naar toe sturen? Bekijk het actuele aanbod op http://www.interplein.nl

13. Hoe kan ik kosteloos een aantal trainingen in zien? En wat zijn de prijzen wanneer ik een aantal werknemers naar jullie stuur?

14. Ik wil niet alle trainingen tegelijk aanbieden maar bijvoorbeeld 3 per week. Bekijk een voorbeeld van een 52 weken gezond programma.

15. Hoe kan ik losse trainingen bestellen?

Belangrijkste conclusies uit bovenstaande pagina’s

• Stichting Gezondheid heeft meer dan 130 trainingen. Naast gezondheidstrainingen zijn er ook trainingen zoals Social Media, Online Marketing, Excel, Powerpoint, Assertiviteit, Sales, Word, Windows 10 en Photoshop.
  • De meeste trainingen zijn met erkend certificaat.
  • Het loont om uw werknemer gezonder te laten leven.
  • Het loont om te investeren in de ontwikkeling van uw medewerkers.
  • E-learning is de snelste en goedkoopste manier voor 80% van uw werknemers.
  • Plaats een academy op uw website. Voor een paar duizend euro is dat te realiseren. Of vul u bestaande academy aan met onze trainingen. De prijs is een fractie van de kosten om zelf een training te maken.
  • Kleine onderneming? Geef je medewerkers toegang tot de trainingen.
  • Iedere maand komen er 1000 nieuwe klanten bij.
  • Er geldt een 100% niet tevreden geld terug garantie op alle standaard trainingen.
  • Neem vandaag nog contract op met Stichting Gezond en bespaar fors op uw kosten.

Mail info@stichtinggezondheid.nl of bel 040-8440000 voor een vrijblijvende afspraak.