De Weight Watchers methode vergeleken met een “standaard” dieet

 

 

 

De Weight Watchers methode vergeleken met een “standaard” dieet

Niets is lastiger dan het kiezen van de juiste afslank-methode. Veel mensen vallen af door bepaalde diëten te volgen, maar de meeste komen daarna net zo snel weer aan. Sterker nog, de meeste mensen die succesvol afgevallen zijn, zitten binnen 3 tot 5 jaar weer helemaal terug op hun oude gewicht. De Weight Watchers methode is ontwikkeld om onze cursisten blijvend te laten afvallen.

 

Wat biedt Weight Watchers: Wat krijg je bij een standaard dieet:
Een goed afgestemd programma, dat bestaat uit het maken van verstandige voedingskeuzes, het aanleren van gezonde gewoontes, het vinden van support in je omgeving en het volgen van voldoende lichaamsbeweging. Een programma gericht op voeding. De meeste diëten negeren meestal lichaamsbeweging en andere factoren die juist zo belangrijk zijn voor blijvend gewichtsverlies.
Een programma waarbij je kunt eten waar je zin in hebt, en waarbij niet alleen voeding erg belangrijk is, maar waarbij je ook advies krijgt om juist die voedingskeuzes te maken waardoor het programma gemakkelijk te volgen blijft. Extreme regels waaraan je je moet houden om te zullen slagen. Of regels waarbij bepaalde soorten voeding volledig uitgesloten of juist oververtegenwoordigd is. Meestal moet je ook nog voeding van bepaalde merken of fabrikanten kopen.
Een praktisch programma dat je helpt geleidelijk af te vallen waarbij je alle informatie krijgt die je nodig hebt om je nieuwe gewicht voorgoed te behouden De belofte dat je in snel tempo met weinig moeite gewicht zult verliezen, maar geen advies hoe je daarna op gewicht kunt blijven.
Een methode die gebaseerd is op jarenlange analyses en de laatste wetenschappelijke inzichten. “Bewijs” dat meestal gebaseerd is op één onderzoek dat de gemaakte beloftes bevestigd.
Een flexibel programma dat bij iedere persoonlijke behoefte of levensstijl past Weinig aandacht voor jou als persoon, er is slechts één programma dat je kunt volgen.

 

 

Bron: weightwatchers.nl, 2012

 

Author: Stefan Rooyackers

Related Post

Dit bericht is geplaatst in Afvaltips, blog, Dieet, Weight watchers met de tags , , , . Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *