Gratis Coaching?

coaching gesprekOm iedereen de goede weg op te helpen, biedt Stichting Gezondheid jullie de mogelijkheid om gratis een coaching traject te volgen! Deze gesprekken worden geleid door toegepast psychologen in opleiding. Zij zijn op zoek naar ervaringen in de praktijk, maar zijn daarnaast gericht op het verbeteren van jullie welzijn.

Jullie kunnen terecht bij hun voor coaching bij afvallen, burn-out, stoppen met roken, depressie etc… Heb je een specifiek probleem? Meld dit dan, en dan kijken we samen wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Wil jij gecoacht worden?

Dus ben jij iemand die (kosteloos) gecoacht wilt worden? Laat dit dan weten door middel van een berichtje op onze facebook-pagina of twitter account @StichtingGNL. Natuurlijk kan je ook een email sturen naar leroy@stichtinggezondheid.nl.

Of ken je iemand die hier misschien interesse in heeft? Stel hun dat ook op de hoogte!

Zodoende proberen wij zoveel mogelijk mensen te helpen bij het behalen van hun persoonlijke doelen en is staat te stellen om te kunnen zorgen voor hun gezondheid.

Wij horen graag van jullie!

2014-04-14T15:12:49+00:00

About the Author:

2 Reacties

1. angelique de jonge 7 april, 2017 om 20:14 - Antwoorden

ik heb een boek van jullie gekocht en daar staat in dat ik een gratis werkboek kan down loaden
    ik vind dat alleen niet op jullie site
    het boek gaat over bed stoornis