Help, red de ontsnapte koe Hermien van de slacht!

//Help, red de ontsnapte koe Hermien van de slacht!

Help, red de ontsnapte koe Hermien van de slacht!

Zes weken geleden is koe Hermien ontsnapt toen ze er achter kwam dat ze naar de slacht ging. Sindsdien wordt op haar gejaagd.

Zie het krantenartikel:

Gaat jouw maag niet omdraaien wanneer je leest “De koe had al weken in een stal op een speciaal galgenmaal van mais, bierbostel, hooi en gerstemeel moeten staan bij de slager in Eibergen”

“In plaats daarvan geniet de koe in vrijheid van mos, blaadjes en eikels”.
De oplossing is volgens de boer: Laten we de koe maar gaan doodschieten.

Waar zijn we mee bezig? Wil de boer zelf ook niet dood? Geniet hij nu zelf ook van lekker eten?

Wie weet een plek voor Hermien zodat ze gevangen kan worden en kan genieten van haar leven?

* graag delen **

Gratis cursus Vegan
Stichting Gezond steunt deze actie door haar Vegan videotraining gratis beschikbaar te stellen.
Vul de kortingscode “Hermien” in op https://interplein.nl/course/vegan/

By | 2018-01-25T12:15:19+00:00 januari 25th, 2018|blog|1 Comment

About the Author:

One Comment

1. Stefan Rooyackers 25 januari, 2018 at 12:15 - Reply

Stel je wordt al heel je leven gevangen gehouden in een concentratiekamp dat gerund wordt door aliens. Deze aliens hebben maar een doel: jou vermoorden en opeten. Zodra ze je willen afvoeren om vermoord te worden, zie je gelukkig kans om te ontsnappen en te vluchten in het bos. De aliens gaan achter je aan met dodelijke wapens, maar je verbergt je keer op keer. De wens om te leven is zo sterk dat je ze iedere keer te slim af bent. Gelukkig zijn er ook aliens die een hart hebben, die inzien dat je een voelend wezen bent dat recht heeft om te leven in een voor jou natuurlijke omgeving. Die empathie voelen en zien hoe mooi en lief je bent. En stel dat jij niet een mens bent maar een prachtige, slimme koe die Hermien heet… Met welk soort ‘alien’ (de roofzuchtige, meedogenloze mens of de invoelende, bewuste mens) identificeert de lezer zich het liefst?
    Irene den Doop