Kooktraining ‘Snel & gemakkelijk koken’

//Kooktraining ‘Snel & gemakkelijk koken’

Kooktraining ‘Snel & gemakkelijk koken’

stichting-gezondheid-Kooktraining-workshop

Hoe kan je met weinig tijd en beperkte ingrediënten en vaardigheden toch gemakkelijk gezond én lekker koken? Dat is precies het doel van de op maat gemaakte Kooktraining ‘snel & gemakkelijk koken’. Een actieve, leuke en leerzame training met een ideale verhouding tussen theorie en praktijk.

• met lange werkdagen;
  • met onregelmatige werk- en pauzetijden;
  • die weinig tijd hebben om zelf te koken;
  • die beperkte faciliteiten hebben om (op het werk) te koken;
  • die hun kennis en praktische vaardigheden willen uitbreiden over gezond eten.

Geldt één of meerdere van de bovenstaande punten voor uw werknemers? Werkt uw personeel op afgelegen werkplekken? Zijn zij vrachtwagen-chauffeurs, conducteurs, monteurs, of fabrieksarbeiders? Of zijn het juist young professionals die weinig ervaring hebben met koken en daarnaast weinig tijd? Dan biedt deze kooktraining de oplossing!

De Stichting Gezondheid voedingsdeskundige voorziet in het theoretische gedeelte de deelnemers van de basiskennis over gezonde voeding. Vervolgens gaan de deelnemers onder leiding van een professionele chef-kok de keuken in. Deze koppeling tussen theorie en praktijk maakt de dag actief, leuk en leerzaam!

• de basiskennis over gezonde voeding (wat, wanneer, hoeveel en waarom moet je eten);
  • het belang van gezonde voeding en hoe je dit toepast op een drukke dag;
  • tips en trucs over snijtechnieken en gezonde smaakmakers;
  • kennismaking met nieuwe producten en nieuwe gezonde bereidingswijzen;
  • een lunch contest, met een leuke prijs voor de winnaar!
  • En natuurlijk het bereiden van een lekkere, gezonde en volwaardige maaltijd in 20 minuten.

Op deze inspirerende dag ervaren uw medewerkers dat gezond en genieten goed samengaan, en hóe gemakkelijk gezond koken is! Uiteraard gaan we ter afsluiting van het kookgedeelte gezellig aan tafel om de zelf bereidde maaltijden op te eten!

Na afloop krijgen alle medewerkers de digitale werkmap met recepten en het voorlichtingsmateriaal gebundeld mee, zodat ze ook thuis gezond kunnen koken & genieten.

2018-10-17T19:06:51+00:00