PMO-Werkgevers

/PMO-Werkgevers
PMO-Werkgevers 2018-06-27T10:24:20+00:00
Wetterlijk verplichte PMO

Preventief Medisch Onderzoek (PMO)

Wettelijk verplicht voor werknemers

Waarom wilt u een PMO aanbieden aan uw werknemers?

1. Verplicht

Wist u dat u op grond van artikel 18 van de Arbowet verplicht bent uw werknemers een Preventief Medisch Onderzoek (PMO) aan te bieden? Voorkom dan ook een torenhoge boete! Een bezoek van de inspecteur SZW levert je een boete op van 750 euro tot 1700 euro per werknemer!

2. Daling ziekteverzuim

Wist u ook dat uit onderzoek blijkt dat 60 procent van de medewerkers na het doen van een dergelijke persoonlijke gezondheidscheck actie onderneemt om zijn of haar gezondheid te verbeteren?  Dat leidt tot een gemiddelde daling van het ziekteverzuim met 20 procent*.
* Wetenschappelijk aangetoond, zie http://pmo-vergelijken.nl/pmo-vervolg/

De redenen voor een PMO via Stichting Gezondheid Nederland

Wat maakt de aanpak van Stichting Gezondheid Nederland uniek?

1. Binnen één minuut kunnen wij de lichamelijke gezondheid van uw werknemers op 600 punten controleren!
  2. Omdat wij niet commercieel zijn krijgt u een scherp tarief
  3. Alle werknemers die deelnemen krijgen 125 online gezondheidstrainingen en wekelijks een mail met gezondheidstips. Hierdoor blijven de werknemers bewust bezig met gezondheid.
  4. Optioneel kunnen wij medewerkers met klachten verder helpen met onze lifestyle coaches, diëtisten, psychologen en artsen.

Wat is het belang voor u als werkgever?

Voor bedrijven en organisaties is het aanbieden van PMO’s aan uw medewerkers zeer nuttig. Het verschaft een snelle manier om de gemiddelde gezondheid en vitaliteit van uw medewerkers te bepalen, om te helpen deze te verbeteren, de  productiviteit te verhogen en ziekteverzuim op de lange termijn te voorkomen.

Hoe testen wij?

Wij scannen op een zeer moderne manier die in veel buitenlandse ziekenhuizen gebruikt wordt. Men houdt gedurende een minuut een staafje in de hand vast. Door kleine pulsen, die men niet voelt, wordt informatie uit het lichaam afgelezen. Dit heet biometrie.

– Geen  bloedtest

– Geen  urinetest

Naast deze zeer moderne test is er een vitaliteitsvragenlijst en de mogelijkheid kosteloos online een BMI meting en een hoor- en oogtest te volgen. Iedere werknemer krijgt een rapport op maat per e-mail toegestuurd met de bevindingen en adviezen.

Iedere medewerker ontvangt een PMO raportage op maat

Prijs van de scan: 199 euro per medewerker (ex BTW).
Actie: elke medewerker krijgt een jaar toegang tot 125 online gezondheidstrainingen ter waarde van 199 euro (ex BTW).

Vanwege de moderne manier van scannen kost onze test relatief weinig en kunnen wij deze daarom dus tegen dit zeer scherpe tarief aanbieden.

Ook kunnen wij indien gewenst verdere adviezen geven indien blijkt uit de test dat hier behoefte aan is.

De scan wordt op locatie gedaan zonder extra kosten bij minimaal vijf deelnemers.

Vragen: neem contact op via info@stichtinggezondheid.nl of tel. 040-84440000.

Vraag nu gratis een PMO offerte aan